maandag 4 januari 2016

Einde fluo-actie

Op 29 februari eindigt de fluo-actie! Deze gaan we afsluiten met andere Merksemse scholen.
Samen gaan we op fluo-tocht naar de Bredabaan! Daar zingen we met zen allen het volgende fluolied.



Fluo lied schrik niet: schrikkeldag!
Fluo Fluo Fluo Fluo Fluo Fluo Fluo

Ik voel me olalala, fietsen dat vind ik fijn!
Dan denk ik elke keer: zou ik nu zichtbaar zijn?
Ik voel me olalala, zo met mijn hesje aan;
Jongens en meisjes die fietsen op volle kracht.
Het wordt de allermooiste winterschooldag:
600 kinderen samen op 1 plein; (5000 kinderen samen  op 1 lijn)

 Fluo Fluo, He zie je mij?  He zie je mij?
 Fluo  Fluo  Fluo
 Fluo  Fluo  Fluo
Fluo Fluo, He zie je mij?  He zie je mij?
Fluo .........................
Fluo  ..............................

Ik voel me olalala, is het niet onverwacht?
Zorg maar dat jij me ziet als ik hier fiets of stap.
Doe ons nu allemaal na, wij willen zichtbaar zijn.
Wij willen samen ons 10000 hand refrein.
Het wordt de allermooiste winterschooldag:
600 kinderen samen op 1 plein; (5000 kinderen samen op 1 lijn)

Fluo Fluo, He zie je mij?  He zie je mij?
Fluo  Fluo  Fluo
 Fluo  Fluo  Fluo
Fluo Fluo, He zie je mij?  He zie je mij?
Fluo .........................
Fluo  .............................. 




Morgen gaan we met de lagere school het fluo-lied al een keer oefenen.


Een filmpje hiervan volgt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten